Intro #3

          Bine v-am gasit!

Este cea de-a treia mea lansare a unui site personal sau blog.

De ce mi-am facut acest site?

Simplu! Sa postez pe facebook mi se pare ceva efemer si care se disipa in multitudinea kitsch-urilor si a inutilitatilor de acolo. Aici, cel putin va ramane ca o colectie a trairilor, sfaturilor, sentimentelor si intentiilor mele, plus ca imi voi putea promova mult mai bine serviciile, creatiile si materialele.

Prin acest blog impartasesc tuturor elemente ale universului meu personal, in speranta ca se vor gasi persoane care sa rezoneze cu pasiunile mele, si cu tot ceea ce am eu de oferit, in speranta ca voi ajuta.

In sfera pasiunilor si intereselor mele intra: 

  • Electronica
  • Psihologie
  • Tehnologie
  • Bani pe net
  • Sporturi
  • Literatura
  • Muzica 
  • Pariuri sportive
  • ETC
In concluzie, satul de multitudinea si diversitatea in majoritate odioasa pe care facebook-ul o expune, doresc sa ma retrag in propria mea 'bula' aici. Astfel, curiosii, respectiv cei ce gasesc elemente revelatoare si utile  in ceea ce desfasor eu aici, sunt mai mult decat bineveniti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu